ŠPORTNO REKREATIVNI KLUB CELJE

Dobrova 28

3000 Celje

 

Davčna številka: 31139396

TR SI56 6100 0001 4892 369


odprt pri Delavska hranilnica

 (BIC HDEL SI 22)

srkcelje@gmail.com

 

051 238 531 

 

POVEŽIMO SE

 

  • Facebook Clean
  • Google+ Clean
  • YouTube Clean

Copyright 2018 Športno rekreativni klub Celje                                                                                            Pravno obvestilo  I  Piškotki   I

       

Trening tekmovalnega triatlona

Trening triatlona je zelo zanimiv in kompleksen, saj je treba obvladati tri različne discipline, ki se v veliki meri med sabo izključujejo glede na optimalno telesno konstitucijo primerno posamezni disciplini. 

 

V klubu vzgajamo mlade tekmovalce za nastope v kratkem triatlonu. Torej v disciplinah šprint in standard triatlon, v katerem se tekmuje tudi na Olimpijskih igrah. Imamo mladinsko in člansko selekcijo. Pristop k trenažnemu procesu je možen ob dopolnjenemu 8. letu starosti. Od tekmovalcev se zahteva predanost k športu, vestnost in organiziranost. Tekmujejo na vseh uradnih tekmovanjih v Sloveniji in v tujini ter so deležni podpore, ki jo potrebujejo tekom svojega razvoja.

 

V klubu imamo mnogo kategoriziranih športnikov, članov slovenske triatlonske reprezentance, ki uspešno zastopajo barve kluba ter slovenske reprezentance na domačih in mednarodnih tekmah.

 

V sezoni 2015 smo z moško ekipo prvič v naši zgodovini postali EKIPNI DRŽAVNI PRVAKI Slovenije v triatlonu! To lovoriko smo uspešno obranili tudi v letu 2016 in 2017. 

Naši najboljši tekmovalci uspešno nastopajo na tekmah za svetovni pokal in mednarodnih prvenstvih!

V kolikor imate predznanje iz plavanja ali teka in si želite preizkusiti v triatlonu ali ugotoviti, če imate potreben talent za ta šport potem ste vabljeni, da nas kontaktirate, da opravimo preizkus in se morebiti priključite našim športnikom pri trenažnem procesu.

 

KRATKI TRIATLON 

 

Za vrhunske rezultate je potrebna predvsem hitrost. Dobro plavanje je predpogoj za vidnejše rezultate. Treningi postopoma potekajo vsakodnevno in večkrat na dan. 

Razporeditev treningov mladincev:

PLAVANJE: 5-8x tedensko

KOLESARJENJE: 0-2x tedensko

TEK: 2-3x tedensko

Razporeditev treningov članov:

PLAVANJE: 4-6x tedensko

KOLESARJENJE: 2-4x tedensko

TEK: 4-5x tedensko

 

 

 

 

This site was designed with the
.com
website builder. Create your website today.
Start Now